وزیر کشور: برگزاری راهیان نور فقط در مناطق سفید و زرد

به گزارش راهیان نور، رحمانی فضلی، وزیر کشور، در حاشیه بیست و دومین نشست کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت کرونا با بیان اینکه مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه را ابراز نگرانی وزارت بهداشت از عدم رعایت قابل قبول پروتکل ها و دستورالعمل ها بود، اظهار کرد: اولین رکن تصمیماتی که در این کمیته بررسی و در ستاد مبارزه با کرونا تصویب می شود، این است که در همه بازفعالیتها و بازگشایی ها، پروتکل های بهداشتی به صورت کامل رعایت شود.
وی در همین خصوص یادآور شد؛ که تنها راهکار مبارزه با کرونا، رعایت مسائل بهداشتی است و برای همین باید این موضوع را جدی تر از همیشه دنبال کنیم.
وزیر کشور تاکید کرد: مقرر شد در مناطق سفید و زرد با رعایت پروتکلها به برگزاری برنامه های راهیان نور اجازه داده شود چرا که نسبت به سازمان متولی راهیان نور و ناوگان حمل و نقل و محل اقامت که تحت نظارت بسیج است، اطمینان کافی در زمینه رعایت دقیق پروتکل ها وجود دارد.

-ستادمرکزی راهیان نور کشور

همچنین بخوانید...

26 خرداد 1399 جبهه مگ اتاق خبر شلمچه خوزستان یادمان های جنوب کشور مناطق عملیاتی جنوب راهیان نور 99 کاروانهای دانش آموزشی کرونا وزیر کشور راهیان نور

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها
موردی وجود ندارد.