سهم نمایشگاه راه ماندگار در بازار کتب دفاع مقدس

همه ساله با شروع راهیان نور در مهرماه فعالیت نمایشگاه های راه ماندگار نیز در مناطق عملیاتی جنوب کشور شروع می شود. این نمایشگاه ها که باهدف ترویج ارزشهای دفاع مقدس و با پیگیری های سردارعلی ناظری معاون نشر و ادبیات دفاع مقدس سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج در سال 95 فعالیت خود را آغاز نمودند. به اذعان دلسوزان این عرصه نقش بسزایی در عرضه کتابها و محصولات فرهنگی دفاع مقدس داشته اند. حضور پرشور زائران راهیان نور در این نمایشگاه ها سبب شده تا راه ماندگار نقش قابل توجهی در عرضه کتب ناشران دفاع مقدس را بر عهده بگیرد.
در راهیان نور 96-97 به اذعان مدیر اجرایی نمایشگاه؛ مجموعا از 33 ناشر، تعداد 1011عنوان و جمعا 55440 جلد کتاب در نمایشگاه های راه ماندگار به نمایش گذاشته شده است.
ابراهیمی مدیراجرایی نمایشگاه های راه ماندگار امید دارد تا با افزایش سطح کیفی این نمایشگاه سهم بیشتری در عرضه کتابهای دفاع مقدس را در راهیان نور برعهده بگیرد.


همچنین بخوانید...

11 تير 1399 راه ماندگار سازمان حفظ آثار سپاه و بسیج بازار کتاب ناشران دفاع مقدس نمایشگاه های راه ماندگار کتابهای دفاع مقدس مناطق عملیاتی جنوب راهیان نور

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها
موردی وجود ندارد.