طرح پیام آوران حماسه

طرح پیام آوران حماسه

هشت سال دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رخدادهای تاریخ معاصر ایران است. این دوران، سرشار از حماسه‌ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم ایران است که باید برای همیشه در تاریخ ثبت و ماندگار شود. یکی از مهم‌ترین راه‌های ثبت و ماندگاری این دوران، تولید و نشر آثار مکتوب در حوزه دفاع مقدس است.
استان خوزستان، به عنوان یکی از مهم‌ترین مناطق درگیر در جنگ تحمیلی، نقشی اساسی در دفاع از کشور ایفا کرد. این استان، شاهد بسیاری از عملیات‌های مهم و سرنوشت‌ساز دفاع مقدس بود و برخی از شهدای این حماسه نیز از مردم خوزستان هستند.
حمایت از نویسندگان کتاب‌های روایت حماسه هشت سال دفاع مقدس و زندگی نامه شهدا و مناطق جنگی در استان خوزستان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این حمایت، می‌تواند در تحقق اهدافی همچون؛ ثبت و ماندگاری تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فراهم کردن زمینه آشنایی نسل‌های آینده با دفاع مقدس و تقویت روحیه ملی و میهنی موثر باشد.
اکنون در آستانه کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان ، موسسه راه ماندگار در نظر دارد تا در قالب طرح "پیام آوران حماسه" با اقدامات تبلیغی و ترویجی در جهت معرفی آثار منتشره که کمتر شناخته و معرفی شدند گامی موثر هرچند کوچک بردارد. لذا طی این فراخوان از نویسندگان و ناشران دعوت بعمل می آورد تا آثار خود را با موضوعات مرتبط به این مجموعه معرفی نمایند.
مهلت ارسال : تا 20بهمن ماه 1402

جهت ثبت نام روی بنر زیر کلیک نمائید و فرم را تکمیل کنید.


ثبت نام طرح پیام آوران حماسه


همچنین بخوانید...

08 دی 1402 راه ماندگار اتاق خبر کنگره ملی شهدای استان خوزستان پیام آوران حماسه استان خوزستان جنگ تحمیلی دفاع مقدس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها
موردی وجود ندارد.